Paths Links People

Paths Links People

Foot Prints

Thonigala Inscriptions are of the 2nd Century BC and carved on Rock. information courtesy;Internet

Thonigala Inscriptions are of the 2nd Century BC and carved on Rock. information courtesy;Internet
Tonigala. (a.) Parumaka Abaya puta parumaka Tisaha wapi acagirika Tisa pawatahi agata anagata catudisa sagasa dine. Dewana pi maharaja Gamini Abaye niyate acanagaraka ca [tawi] rikiya nagaraka ca. Parumaka Abaya puta parumaka Tisa niyata pite raj aha agata anagata catudisa sagasa

History; Path to future

History; Path to future
Reading Future through History, Nagala mountain and the Stupa of the Nagala Kanda Rajamaha Viharaya, Nikaweva, Polpithigama, Kurunegala District.

Tuesday, August 20, 2013

Dear Thanuja Akka …………………..


Thanuja Akka wetha ........................



Kohomada mei dawaswala jeewithe
How is the life these days ?

Mama hithana api goda kaalekin muna gehune neha kiyala
I think we have not met for a long time

Mata mathaka neha api anthimata muna gehune kawadada kiyala
I can’t remember the day that we last met

Kohoma unath
How ever

Mata samahara dewal nam thawamath hondata mathakai
I can very well remember some of the things

I think I did not meet anyone who likes and liked to talk the things that we generally like or liked to talk all the time

Mama hithanawa mama eeta passé kisima kenek munagehune neha oya mama katha karanna kemathi marthruka gena katha karana kemathi

Mata ahun kan denna kemathi yaluwek
A friend who likes to listen what I talk or discuss

I remember the things and topics that we used to talk and discuss for hours
mata mathakai api ethem wita katha karapu saakachcha karapu samahara marthuruka peya ganan yana kan

ea athare api karapu vihilu thahaluth mata hondata matahakai
Also I still remember how we tease each other on most the things

Mata mathaka neha api kawadawath anunge paudgalika jeewitha gena hoyala beluwa beluwa kiyala ‘ opaa dupa ‘ wage dewal
Ehema neda?
I can’t remember we talk about other people’s personal lives such as ‘gossips’
Isn’t that so?

Eka aththa api ape paudgalika jeewitha gena katha kala thamai eth ea hema welawakama api dene gena hitiya ekinekage paudgalikathwayata garu kala yuthu bawa

It is true that we discuss about our personal life but we knew how to respect our personal lives and incidents

Mata oba palamuwen muna gehenawita mama weni gehenu lamayin ath nowindi boho jeewitha athdekeem walata muhuna dee athdekeem ekathu karagena thibuna oba
I think you as a girl when we first met have faced an experienced load of other life experiences that a girl like me have not faced or have not experienced.

Boho ema karunu dehspaalanikai
Most of those experiences were attached to ‘political’

Wishwa widyalaye athdekeem
Most of them you have gained from your university life

From time to time
Kaalen kaaleta

You shared some of those experiences with me when ever appropriate
Oba a boho dewal sudusu witeka maa haa beda hada gatta bawa mata mathakai

Those sharing were useful to me for my life, I remember
Ema beda hada geneem mata boho pituwahalak unaa mata mathakai jeewitheta

Mata mathakai ea boho de oba hondin kirala menala passé ewa thakseru karapu heti
I remember how you weigh and measure all those experiences you have gained and how you evaluated them.

Mata hitehnawa api minissu hetiyata laba ganna athdekeem beda hada geneema wedagath kiyala
I think it is good if we can share the experiences we get as human beings of this world

But certainly maintaining some restrictions or limitations in sharing
Eth saththakinama api eya kala yutththe yam yam seema kam sahithawai

I think I miss what we like to discuss because now I do not get chances to associate friends like you
Mama hithanawa mata api katha kireema kemathi boho marthruka mata maga herila kiyala oba weni mithuriyan nomethikama hethuwen

I know that you are busy with a different world of duties and responsibilities
Mama dannawa den oba obe wenathma lokayaka wagakeem saha raja kaari samaga kaarya bahula wela kiyala

I think that is truly a good way to be ‘busy’
Mama hithanawa eya sathya wasahayenma Honda karyabahula weemak kiyala

I only remember ‘AMA’ your little girl, your daughter
Mata hondinma mathaka AMA pamanai obe puchi kella witharai, obe punchi diyaniya

I know that she is a gown up girl now
Mama dannawa den eya wedunu kellak edaata wadaa

 I last saw her long time back
Mama eyawa anthmata dutuwe boho kaalekata pera

Kohoma unath
How ever

Api indala hitala hari muna gehunoth apita katha karana boho de thibewi kiyala mata hithenawa
I feel that even if we meet someday we may have something to talk like those days

Give my kind regards to all of them including Asitha Aiya’
Gedara hemoma mama mathak kala kiyanna asitha aiya athuluwa

Denata nawathimi
I am going to wind up this for a moment

Oyala hemotama thisarana saranai
May the triple gems bless you with all the happiness!

Meeta,
This is

Sandika .........................................








  










No comments:

Post a Comment